Sunday, October 18, 2009

Kamu!

bila rasa rindu tu semakin membuak buak ,
bila rasa rindu tu bertukar menjadi sayang ,
apa tindakan yang you all boleh buat ?

sebenar nya hari hari saya tunggu msg dari awak .
saya sedaya upaya berlagak kool seperti benda tu dah biasa jadi dalam diri saya ,
saya cuba buat apalah sangat hanya sekadar msg .
tapi sebenar nya saya dah tipu diri saya sendiri .
setiap kali ada masa ,
saya akan baca msg awak walaupun hanya 27 patah perkataan .
dan benda tu akan buat saya tersenyum .
saya tak kisah orang kata saya gila .
cuma saya juz be myself .
betul kan .

tapi saya semakin penat .
saya nak di kejar bukan lagi mengejar .
fikiran saya melayang layang entah ke mana .
saya dah gila agaknya .
sampai saya tak peduli siapa pun di sekeliling saya .

saya dengan dunia ni dah sakit agaknya .

saya nak mintak tolong dengan awak ,
tolong jangan bagi hint
yang ala ala buat yang saya bakal di sayangi .
saya ni obses .
sebab perasaan ni sangat teruk .

saya nak minta maaf dengan awak ,
mungkin perasaan seperti ini
tak patut ada dalam diri saya .
saya tahu saya salah .
saya akan cuba control dan jauh kan diri dari awak .dan saya akan buang segala perasaan yang sangat tak elok dalam hati saya ni .

i swear i almost cried when they played fix you and the scientist.


dan saya juga akan .
belajar penuhi hidup dengan apa yang ada daripada hanya menjadi seorang lelaki biasa yg kuat panas baran .

3 comments:

abdul hakim said...
This comment has been removed by the author.
A i n said...

macam kenal je ayat :P

Ahmad Fairuz said...

diam kamu ain..hehehheehe :P