Sunday, October 18, 2009

dont leave me .

cubaan untuk melupakan dia.
sangat susah sebab bila dia tiba-tiba menghilangkan diri.
saya rasa lain macam.
saya tatau apa yang buat awak
tiba tiba pergi macam tu .
saya minta maaf kalau saya ada buat salah .
atau buat awak rasa sangat tak selesa .

oh my god, give me some strength to fight this feeling.
awak , jgnlah hilang .

susah nak bagitau
apa yang saya rasa .
macam macam saya fikir .
itu ini begitu dan begini .
apa yang patut saya buat
jalan mana yang harus saya ikut .
saya betul betul buntu ..

kan saya pernah kata semua orang yang saya
sayang pergi ..
tinggalkan saya begitu sahaja .

a friend in need is a friend indeed .
familiarity breeds contempt
to know her is to love her .

saya harap awak boleh rasa apa yang saya ada .

awk tatau yg hari hari saya tunggu satu hari yang itu ..

No comments: