Thursday, February 12, 2009

Cinta Sejati !


cinta sejati? ade ke lagi ungkapan cinta sejati? paham ke korang makna CINTA SEJATI tu? pada aku cinta sejati tu ibarat cinta yg kekal pada allah swt. ya semua org tau kan? tp bila kite ungkapkan CINTA SEJATI untuk wanita, itu dah kira lain. ape yg lain? CINTA SEJATI mcm cinta yang ikhlas, sanggop meredah suka duka bila bersama, susah senang bersama. maybe itu cinta sejati kot ? saling memahami,saling give and take tp aku mcm tu ke ? MAYBE!!

cik wan norbalkish jusof!! name yg dah terpahat dlm sanubari aku awal tahun 2009. ye la, baru kenal meh. tp care dia berkomunikasi membuatkan aku berfikir yang dia adalah makhluk tuhan yg aku paling sayang selaen family aku. poyo ? ok im poyo so? masih belajar di Kuittho batu pahat, berumur dlm lingkungan 23! ah usia bukan halangan la. 5 tahun beza ape ade hal. age is just a number! kenal dia ? semestinya dlm iRC! mane lagi aku nak kenal dia! ciri2 dia ? bkn sebab dia bertudung tp sebab.. tah . sebab aku rasa mcm nak di sayangi dan menyayangi dia. dah penah jmpe dia, aku akui mmg aku tertawan ngan dia. kadangkala aku fikir mcm ' btol ke dia serius ngan aku atau sekadar aku ni untuk singgahsana jek'. tp aku pecaya dia!

bila bercinta, semua indah kan? kentut pon bole jadi wangi! btol tak ? di alam percintaan ni, mmg banyak dugaan. mcm aku ngan dia, penah bertekak, pernah kecewa, penah rasa mcm nak nanges (padahal dah nanges pon) ahaaaha! mcm2 perasaan ada bila buat pertama kali ungkapan ' i love YOU ' di sebut untuk aku. wow! mcm tak pecaye . ye la. aku ni tak smart/kacak mcm lelaki lain. tp aku slalu berdoa agar hubungan aku ngan dia berkekalan sampai kiamat, insyallah! harap ape yg dia sebut tu ikhlas. jangan la dia sebut sebab kesian atau simpati! ape2 pon, tanye la hati dia sendiri :) dia yg maha mengerti dan mengetahui isi hati dia

oklah, buat cik wan norbalkish jusof, syg menyayangi b sepenuh ati. syg mntak maaf kalau selame ni b makan ati or penah rasa terguris ngan syg. thanks sebab sudi menyayangi diri ini :) thanks sangat!!
l0ve y0u so much b! moga kite berkekalan hendaknya, amin!





7 comments:

Anonymous said...

wow
peruz come back to kentang again
muge2 bahagie la
jangan gado2 lagi
umor ko da bape da
da bole buat anak 8 tau
ehehehee
ok la peruz
wish u all the best
u deserved to be hepy
mungkin dulu tidak
maybe kali ini
siapa tahu?
Allah itu maha mengetahui apa yang terbaik untuk setiap mahluk-Nya
:)

psst :-
kempiskan perot plisss
ahahahahahah

A i n said...

:)

sad but sweet .

Rainbow said...

peruzzzzzzzzzz
jen jen jen
moge hepi ya!
chaiyok2
:)

*luna luni bintang tige*

Ahmad Fairuz said...

aum .. ahahahaha thanks!

ira said...

abamm peruzzz.
wow.
amboi2.

LeA said...

wah~
hihihi..
smoga epi selalu~
=)

hUmmY said...

peh!

bole nitik airmate bace!

mwahahaha!

bwk2 la kawen encik peruz weh!

tua dah tu! :))