Wednesday, December 29, 2010

bila berjauhan...



haish.. bila dah jauh mula la terasa mcm nak dekat2..bile dah dekat,rasa nak dia jejaoh.. lumrah manusia.. bila ada depan mata jarang hargai tp bila dah jauh,baru la terasa rendu.. kan kan.. *padan muke.. ekceli kan.. bila dah jauh ni mcm ade suatu perasaan yg nak luahkan tp tak kesampaian.. bila call pon mcm nak taknak jek.. cian awk kan syg.. terpaksa melalui ni semua dengan saya.. arap awk faham eh..

hari2 kene marah,awk tak jemu ke dengan saya? awk tak benci ke dengan saya? tak bOsan? saya sendiri tatau kenape saya mcm ni.. asek nak memarah.. kekadang tu mmg nak mesra2 ngan awk,manje2 tp tah la.. maybe malu kot? *malu ke? ahahahahaha entah la.. tp saya nak awak tau yg saya sayang awk sgt.. arap awk dpt tempuhi segala rintangan ngan saya yerk..

haish.. hampir2 maghrib la pulak.. time to go back home.. saya rendu awk tau.. cepat2 la turun jb.. ekekekekee.. LUSM !!

No comments: