Tuesday, April 27, 2010

Sabarlah Wahai Hati !!

kadang-kadang aku rasa ada something yang terbuku dalam hati. susah nak luah kan. kalau aku luah pun, ada orang faham ke? orang tak kan faham. diri aku je faham. eh, tapi orang akan kata, kau tak cerita macam mana orang nak faham. takpe lah. biar aku pendam sendiri. just nak menulis dan meluah kan yang patut saje di sini.


haih~ aku tak tau kenapa sekarang, aku kerap mengeluh,kerap marah2,senang cite kebengisan aku ni dah tahap melampau. betol ke pilihan aku? betol ke keputusan aku ni? aku tak tau. nak mintak pendapat orang. tak payah la. lagi akan memeningkan kepala aku. aku memerlukan keadaan yang tenang untuk membuat keputusan.

aku tahu ada tidak setuju dengan pilihan aku. tapi ini pilihan aku.pedulik ape org nak kata aku tersalah pilih tp yg nyata aku mmg betol2 pilih dia dalam hidup aku. mungkin aku perlu fikir lagi. dan teruskan berfikir. baik atau buruk. mungkin aku sendiri yang buruk kot.

sini je la tempat aku nak meluah kan rasa, yang tiada sesiapa akan kondem aku ke apa. ini blog aku bukan. tiada kaitan dengan orang lain kecuali diri aku sendiri.

mungkin aku perlu terus berfikir dan berdoa. yang buruk semua datang dari diri aku sendiri.

sekarang ada perkara lain yang perlu di beri perhatian lebih. MEMENANGI HATI DIA KEMBALI.
semoga berjaya wahai Ahmad Fairuz.


sabar lah wahai hati. tak lama je lagi ni. teruskan usaha itu.!

No comments: