Tuesday, May 12, 2009

rahsia hati

oh tuhan :( akhirnya si dia pergi meninggalkan bumi johor, pergi untuk menyambung cita2nya yg ingin di capai. aku ? masih menetap di bumi johor, masih setia menunggu kepulangan si dia smule. bkn aku tidak suka, bkn aku tidak inginkan tp perpisahan antara negeri ni membuatkan hati aku resah, gundah gulana. moga si dia sehat walafiat dan aku sentiasa berdoa untukmu. semoga ape yg si dia inginkan, tercapai. aku sentiasa berada di sisi mu, memberi segala nasihat padamu sayang.
cuma 1 ku pinta, jagalah adab sopan dan tingkah lakumu ketika berada di sana. sesungguhya pemergianmu itu membuatkan hatiku resah seresah resahnya. moga kita dpt berjumpa lagi dan semoga hubungan ini kekal abadi! Amin! :P

8 comments:

.seven.two. said...

tampa cinta mu aku resah tampa kasih mu aku lelah tampa diri mu aku mati.hehe.saba lah iyek wahai peruz yang telah menipu diri ini dengan soalan kapal layar itu.:D

Ahmad Fairuz said...

kaahkahahkhakhkah cesh . bkn tipu ok. tu soalan trick :P

.seven.two. said...

helah semate mate.macam mate lembu :D

Anonymous said...

sabarlah feruz. dalam hikayat kungfu panda, anda mesti la kental walaupon hati anda tisu.

Ahmad Fairuz said...

kungfu panda waklu . cesh :( sedih la .. org yg di sayang2 dah takde kat jb .. maken jaohhhh :(

anis manis said...

feruz.. anis letak link blog feruz kat blog anis oke ? bole la bole. bye.

n0rbalkish said...

wahhhh!!!! =)shedey erk musyuk?? nnt b balek la j0h0r balek... =)

Ahmad Fairuz said...

b balek johor eh nnt ? btol eh ? syg tunggu ni .. :P