Monday, April 27, 2009

hari ini dan semalam ~

Hari ini awan mendung beserta hujan membasahi bumi .. sama seperti airmata yg mengalir di pipi si dia .. sedih,kecewa,marah,speechless! itu adelah reaksi diriku untuk si dia. entah kenape tiba2 aku rasakan yg aku di pengaruhi oleh sesuatu dorongan supaya memarahi,membenci,menengking si dia. itu bukan niatku. entahlah sayang, andai kata diri ini tiada dalam hatimu, berterus teranglah. jangan kau simpan ape yg selama ini kau pendam~ tanggal 27April2009 akan ku kenang sampai bila2~

aku hanya manusia yang tak penah lari dari kesilapan. ya aku mengaku semalam itu salah aku~ kesalahanmu hanya sekecil kuman tapi kemarahanku sebesar api yg menjilat seluruh bangunan. maafkan aku sayang. hanya itu mampu ku ucap untukmu. ku tahu, kau sudah muak,bosan,lali mendengar perkataan maaf dari bibirku tp hakikatnya tiada perkataan lain yg mampu ku suarakan selain dari MEMINTA MAAF. dan disini sekali lagi ku nyatakan, hanya KEMAAFAN jek yg dpt mententeramkan hatiku ini!

Sayang, andai kata aku terlalu kasar dengan mu, sudilah kiranya kau MEMAAFKAN diriku ini. mmg menyesal dengan kata2 yg ku lemparkan padamu semalam tapi , ku tak berdaya untuk menarik balik kata2ku itu. bukan dengan niatku~ aku masih seperti dulu. sentiasa menyayangi,mencintai dan menanti dirimu. hanya TUHAN yang tahu betapa diri ini MENYAYANGI dirimu. bodoh kiranya aku meninggalkan dirimu hanya disebabkan pertelingkahan sekecil kuman. entahlah~ biarlah takdir dan masa yg menentukan. aku sedang berusaha dan tetap akan berusaha demi dia :P wasalam~

7 comments:

n0rbalkish said...
This comment has been removed by the author.
n0rbalkish said...

watch 0ut wif ur w0rds...c0z its sharpen than sw0rd~ pe0ple will f0rgive..but will never f0rget... d0 remember dat~ =)

Ahmad Fairuz said...

erk ? mcm kenal Sinner ni.. tulisan tangan tu mcm ku kenal .. dem ~

n0rbalkish said...

dem???? maj0k kang!!! =)

Ahmad Fairuz said...

erk . ala bucuk ~ tamo majOk la . ekekkeeke .. :P meh hug meh ~

n0rbalkish said...

ahhh!!! maj0k gak!!! baskin r0bin satu~ aumm~ =)

Ahmad Fairuz said...

baskin robbin ? okeh .. nnt syg blanje b .. :P