Tuesday, November 18, 2008

tekanan tekanan !!

kekadang aku pikir kan .. kenape la aku mcm tak tenteram .. seme dh komplete aku rasa .. kawan karib,adik tercinta,mak aku yg hebat tp bila timbul soal awek .. aku rasa mcm dah takde guna dah awek2 ni . bila senang dia dtg. bila susah dia pergi tanpa pesan . ye la sebab fizikal aku la kot. buncit kan . sape yg nak . kekadang merana gak . tp ape nak bwat . dulu aku enjoy gile sangat . sampai tak pikir pon bentuk bdan . ah pegi dem sane ah .

ahahha akhirnye aku dpt la sorang ni .. org johor jaya tp perjalanan aku ngan dia tak lame la . cume sekejap jek . tu pon kenal dlm myspace .. yeah myspace banyak ajar aku tentang dunia realiti dan fantasi . dem . pastu aku kenal sorang bdk ni . yeah org perak tp study BP .punye la syok gile kat dia .. dan dan je dia bitau da ade BF . fuh .. geram ade .. benci ade .. tp taleh salahkan dia gak kan .. biar la .. aku rasa berkawan ni lagi besh dari bercinta . kalau jodoh aku takde .. takyah kawen . jage mak aku lagi bagus . skang ni pon aku asek busykan diri aku melayan mafia wars .. kekadang melayan kawan2 .. biarlah kan .. aku ni bukan lah romeo sangat . cuma mereka tu yg tak paham yg aku nak gak di sayangi and menyayangi,manusia beb . bukan binatang . kan ! kalo korang rasa korang hebat sangat bercinta .. bercinta la sampai kawen . bercinta pada allah swt tu dah mmg di tetapkan tp nak mencari cinta yg kekal abadi kat dunia ni mmg susah la . bila dah suke kat seseorang tu,kite kekadang terpikir gak . btol ke dia nak ngan aku ? btol ke ? atau aku pasan sendri ? hai dunia dunia .. entahlah~~dunia aku hanyalah di mIRC myspace YM . itu je la untuk aku menyelami ati ini . moga kalian berbahagia ngan ape yg kalian kecapi ari ini :)

6 comments:

A i n said...

er , menyentuh hati .
ye la biasa la bang . benda benda macam ni susah kita nak ramal . dan ini lah realiti hidup manusia :) .
jangan cepat berputus asa . go go i noe u boleh jadi macho seperti tom cruise :x

Anonymous said...

ceh.. sejak bila ko pandai melayan perasaan ni peruz? tau la ari tu kucing ibang baru je ko buang.. takkan rindu kot kat umah dia takde.. ehehehe.. ape-ape pon bro, ko mmg deserve to be happy.. cume skg ni kot blom lagi... kite tak tau ape akan jadi esok.. kita hanye mampu merancang.. bagi yang tiada.. cari la semampu mana yang kamu larat.. bagi yang da ada. hargai la sebanyak mana yang kamu mampu.. :)

Ahmad Fairuz said...

uwaaa.. nak bercinteeeeeeeeee!

n0rbalkish said...

=) single is g0lden w0keyh!!!

Ahmad Fairuz said...

alaa takkan nak single je lelame! :(

n0rbalkish said...

=) 0ne day...u'll get urs~ dun w0rry..chaiy0k!!!!