Friday, November 21, 2008

sedih hiba pilu ...

ari ni .. aku ilang 1 adik pmpan yg paling aku syg even baru kenal tak sampai sebulan . sebab ? perselisihan faham kot . biar la . aku ni bukan perfect mane pon nak jadi abg! sorang adik and sorang best buddy . mane 1 nak menangkan ? tentulah best buddy kan ? or adik ? ntah la . buntu rasanya pale otak aku nak fikir . selagi aku bole sabar .. aku sabar tp jgn coba coba nak mencabar . ni la akibat . hilang pertimbangan . ntah la . dunia skang ni tak same mcm dunia dlu .. dem ?!

kenape perlu mencari bila da ade seseorng? di mane akal fikiran ? nak salahkan sape dlm hal ni ? lelaki ? pmpan ? ke nak salahkan dedua ? bosan bosan .. biarlah aku single sampai ke tua .. tak kawen pn tkpe . jage mak aku lagi bagus ..

1 comment:

n0rbalkish said...

nam0 la shedey2~ =) seny0m pat!!!lalala~ sab0 ye...nnt 0k la tuh... =)